Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

208.

10 σχόλια:

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Οι δύο τελευταίες φωτογραφίες για μένα έχουν εδνιαφέρουν και φαίνεται ότι έχεις αρχίσει να το ψάχνεις το θέμα!
:)

nosyparker είπε...

Όχι tertul, δεν είναι ότι το ψάχνω το θέμα. Και άποψη υπάρχει και διάθεση και απ' όλα. Μόνο που δεν έχω χρόνο να βγαίνω με τη μηχανή παραμάσχαλα και να "ψάχνομαι". Όταν πάλι τυχαίνει να πέσω πάνω σε κάτι καλό, δεν έχω ποτέ φωτογραφική μαζί μου. :-( Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα είμαι πιο τυχερή στις αναζητήσεις μου. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντως. ;-)

Erwtas Stomaxhs είπε...

Που είναι τραβηγμένη; Σε Καψιμί;

nosyparker είπε...

Στην Ξάνθη. Η παραλλαγή που βλέπεις είναι το ντεκόρ ενός καφέ-μπαρ. :-P

nosyparker είπε...

ΥΓ: Ουχ! Τώρα μόλις κατάλαβα πως η ερώτησις ήτο ρητορική.

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Όταν λέω ότι "ψάχνεις το θέμα" εννοώ ότι δεν σηκώνεις απλά την μηχανή και τραβάς όπως να 'ναι την φωτογραφία επειδή είδες ένα θέμα αλλά φτιάχνεις (συνειδητά ή όχι) λίγο πιο ψαγμένες συνθέσεις. Μπορεί το να βάλεις (τώρα μην μου απαντήσεις σε αυτό το ρήμα) το φάρο στην άκρη αριστερά και όχι στο κέντρο, όπως το ίδιο και με το άνθρωπο, να μην είναι κάτι το εξαιρετικά ριξηκέλευθο είναι όμως ένα βήμα αρκετά σημαντικό.
:)

γιωργος είπε...

Πολύ εντυπωσιακή φωτογραφία nosy σε όλα της. Μου έκανε "κλικ" αμέσως.

nosyparker είπε...

@ γιωργος μανεσης
Ευχαριστώ. Είναι από τις φωτογραφίες που μιλάνε μέσα μου.

@ Tertul..."ριξηκέλευθο";

Oh my God, μαθαίνω καινούριες λέξεις!!!! :-D

Ιωάννης Πρωτονοτάριος είπε...

Ωραία φωτό!
(Τη χαλάει λίγο η πάνω αριστερή γωνία αλλά διορθώνεται εύκολα στο photoshop).
Το κατάλαβα ότι ήταν Ξάνθη από τονμ τύπο. Είναι ένας που γυρνάει όλη μέρα στο δρόμο και δεν μιλάει ποτέ σε κανέναν. Κανείς δεν ξέρει τι φάση είναι.

Καλά, ήρθες Ξάνθη και δεν πήρες ένα τηλέφωνο;

Ιωάννης Πρωτονοτάριος είπε...

Γράψε λάθος...
Μόλις είδα την ημερομηνία του post.
Ούτε κι εγώ ήμουν Ξάνθη τότε.

Βέβαια εσύ δεν το ήξερες αυτό...!