Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

147

Μετέωρα, 2000

11 σχόλια:

nosyparker είπε...

Καλώς ήρθες tertul :-)

Erwtas Stomaxhs είπε...

lol καλώς τον Tertul!!!
Εντυπωσιακό Ντεμπούτο βλέπω φίλε!

H.Constantinos είπε...

Καλώς τον!
Εξαιρετικές, ειδικά η πρώτη και η τελευταία!
Η τελευταία θα είναι εξαιρετική και ως ασπρόμαυρη.

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Καλώς σας βρίσκω και εγώ εδώ παιδιά! Χαίρομαι που συμμετέχω και εγώ στις Διαδρομές!
(Είναι και μια αφορμή -εκτός των άλλων- να ξεσκονίσω και τα έγχρωμα αρχεία μου...)

@Κωνσταντίνε φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι δεν μπορώ να παρά να συμφωνήσω μαζί σου.

Ευχαριστώ!
:)

Ανώνυμος είπε...

nai ontws!
i prwti eidika!zwgrafia

φακίρης είπε...

:-O
:)

γιωργος είπε...

Δεν είχαν άδικο κάποιοι ζωγράφοι που ανησύχησαν με την έλευση της φωτογραφίας...

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

:)))

Leigh-Cheri είπε...

Εεε, νομίζω ότι η πρώτη είναι λίγο έτσι, πώς να το πω; Και η δεύτερη, πολύ κάθετη βρε παιδί μου. Κι αυτή την τρίτη, τι μας την έβαλες; Αλλά και στην τέταρτη, μάλλον έπρεπε να περιμένεις να περάσουν οι άνθρωποι και να την τραβήξεις μετά.
Χα χα χα!

Εύγε παλιοtertul!
Μας ταξίδεψες πάλι.
Κι έτσι όπως μου ζωντάνεψες μνήμες και απ` τις υπόλοιπες αυτής της σειράς σου...

Leigh-Cheri είπε...

Έπρεπε να βάλεις και το μουσικό μπακράουντ που τις συνοδεύει.
Μαγεία σκέτη το σύνολο...

nosyparker είπε...

Εγώ πάντως έχω ερωτευτεί την πρώτη.